جدید ترین خبر ها در تمامی حوزه ها

بیا ببین چه خبر هایی دارم !!!!!

جدید ترین خبر ها در تمامی حوزه ها

بیا ببین چه خبر هایی دارم !!!!!

جدید ترین خبر ها در تمامی حوزه ها

سلام دوست خوبم ممنونم که به پایگاه خبری من اومدی ،من میلاد افشاری هستم یک خبر نگار جوان .خیلی خوش حال می شم که در هر جایی که هستی اتفاقات مهمی که پیش می یاد رو به من ایمیل یا در بخش نظرات وبلاگ در اشتراک بگذاری . منتظر خبر های داغ وجذاب من باشید.

عاشق همتون.

مهندس میلاد افشاری بدرلو

آدرس ایمیل و شماره تماس :
09378395589
miladafsharibaderlo@gmail.com

الهم عجل لولیک الفرج

  • ۰
  • ۰

قدم اول:

ابتدا روی دکمه قرمز زیر کلیک کنید تا با مرورگر وارد صفحه حذف اکانت وب‌سایت اینستاگرام شوید. توجه کنید که نمی‌توان با استفاده از خود اپلیکیشن این کار را انجام داد. ممکن است باز شدن صفحه اول به دلیل شلوغی با کمی کندی روبرو باشد که با استفاده از یک اینترنت بهتر و یا مراجعه در وقت دیگر این کار را انجام دهید.

 برای شروع روی لینک زیر کلیک کنید


https://www.instagram.com/accounts/login/?next=%2Faccounts%2Fremove%2Frequest%2Fpermanent%2F

قدم دوم:

در صفحه ورود اینستاگرام اطلاعات اکانتی را که قصد حذف آن را دارید وارد کرده و بر روی Log in کلیک کنید تا به صفحه حذف هدایت شوید. اگر یوزرنیم و پسورد ندارید با کلیک بر روی Forgot password؟ آن را بازیابی و دوباره به این صفحه مراجعه کنید. بدون نام کاربری و رمز عبور امکان پاک شدن اکانت هرگز وجود ندارد. حتی با ریپورت و…!

اگر قبلاً در وبسایت اینستاگرام وارد شده باشید نیازی به مرحله دوم نیست.

قدم سوم:



اینستاگرام در کادر بالا دلیل پاک کردن اکانت را می‌پرسد و سعی می‌کند با ارائه راهکارهای احتمالی شما را از این کار منصرف کند! اگر تنها به پاک کردن اکانتتان فکر می‌کنید، چندان اهمیتی هم ندارد و می‌توانید گزینه Something Else را برگزینید. تا کادر وارد کردن مجدد رمز عبور برای شما ظاهر شود.

  • ۹۶/۰۴/۲۱
  • سرباز مهدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی